Hej Kviberg

2012-08-25 15:07:00 Kviberg
» Kommentarer(1) «


Efter frukosten snörade jag på mig skorna, tog en sväng förbi soprummet och hittade en miljon tusen kompostpåsar! Det var alltså i själva soprummet som påsarna gömde sig för mig.
 
Sedan gav jag mig ut på en liten upptäcksfärd


































Det blev en ganska kort upptäcksfärd denna gång, men det kommer nog att bli många, många fler.
Nu skall jag fixa ordning lite i lägenheten, sedan skall jag bege mig till Götaplatsen, ikväll vankas stadsvandring och pubrunda! :)


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag är så glad för din skull att Du får uppleva allt det här,det är Du värd!

2012-08-25 @ 16:33:05
URL: http://englandpamittsatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback