Munhålans studentförening och institutionen för odontologis traditionsenliga kollo

2012-08-24 20:24:00 Nollning o. andra aktiviteter
» Kommentarer(0) «


 
Nu har jag satt mig till ro och tänker göra det omöjliga:
Sammanfatta en fantastiskt fin upplevelse med ord och bild så att ni på något sätt kan få ett hum om hur fint det faktiskt var :)
 
Kollot, som det så fint kallas, ägde rum på en gård cirkus tio mil från centrala Göteborg.
 


Efter att vi kommit fram till Klostergården och packar upp våra saker i stugorna var det dags för 5-kamp






Solen sken, havet var salt och på himlen dansade molntussarna



Vi hittade motljus






Jag har börjat utveckla en kärlek till västkusten






















Redo för min första sittning som tandläkarstudent




.. som förutom en trerätters middag också innehöll underhållning! :)
 
 
 
 
 


PS: Har uppdaterat inlägget om min lägenhet som finns en bit ner lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback