Bland knäckäpplen och frusna näsor -Jul på Liseberg

2012-12-15 15:41:29 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Fredagen började i vanlig ordning med julkalenderfrukost. Efter några timmar i skolan tog jag och Josefin en vända på stan, åt muffins och drack te innan jag bytte om för ett skivstångspass.



När passet var över satte vi på oss långkalsonger, mössor och vantar, för fredagskvällen spenderades bland knäckäpplen och frusna näsor på Liseberg. Vi höll oss nästan varma i några timmar med hjälp av kramar, varm choklad och en massa eldar.

    


      





 















   





  



 


Några bilder är lånade av Maja

När klockan började närma sig 22 lämnade vi Liseberg och gick hem till Maja, där det dracks te och åts ålandspannkaka. Tror jag. Jag somnade så fort mössan och vantarna hade åkt av och vaknade inte förrän några timmar senare då det var dags att dra sig hemåt.

Ikväll väntar årets första julbord!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fantastisk vinterdag ni verkar ha haft! Hoppas att få ta del av härligheten till julen 2013! / Mamma

Svar: puss
Carin Östlund

2012-12-15 @ 18:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback