Blodpuddingsfest

2012-12-19 20:50:38 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår pluggade jag på dagen innan jag lagade blodpudding och åkte på ett skrivstångspass.
När jag kom hem kvällsfikade jag och tittade på Morden i Sandhamn.



Idag träffade jag några kompisar på biblioteket och pluggade några timmar innan föreläsningen, sedan åkte jag till gymmet och sprang. Gjorde en fin hastighetsökning, vilket känns otroligt bra och nu längtar jag efter att få öka ännu lite till. Det känns så skönt i kroppen så här efteråt.

Nu sitter jag och äter blodpuddingsrester från i går, och inväntar sista avsnittet av Morden i Sandhamn.

Jag kan förresten ana ett visst tema på min post idag..

                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback