Bockbrand, bakterier och lussequiz

2012-12-15 13:42:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


På torsdagen vaknade jag strax efter midnatt av ett sms från Emil, bocken brinner.
Jag fick alltså aldrig se någon bock i år och kan kan misstänka att hela söder luktade brand från morgon till kväll.

Eftersom det var Luciadagen gick jag upp lite extra tidigt och tittade på luciatåget från Uppsala domkyrka på tvn innan jag mötte upp Susanna och Elin för att avverka morgonens löppass. Jag gjorde en hastighetsökning, vilket gjorde mig glad precis hela dagen. Torsdagen fortsatte med bakterieplugg och lunch innan vi åkte till Munhålan för medlemsmöte, glögg, gratis middag och lussequiz.



 



  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback