BREV FRÅN TOMTEN!

2012-12-20 14:52:47 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I min högra jackficka finns allt som oftast min mobiltelefon och mina nycklar.
I min vänstra jackficka finns mitt buss/spårvagnskort och gymkort. Nästan alltid.
I morse fanns det bara ett busskort i den vänsta fickan, någonting som jag har stört mig hela dagen. Jag tränade igår kväll och nu är kortet borta. Jag har letat igenom jackan 1 miljon gånger. Jag har klagat hela dagen. Klagat och kanske till och med svurit.

När jag kom hem från skolan hade jag fått ett brev från tomten, åh! Det finns hopp om mänskligheten  i alla fall!
Givetvis har jag skrivit ett svar :) 


 

 
Idag var sista dagen i skolan, det firade vi med att äta thai-buffé bland vita rockar och ambulansförare i lunchrestaurangen. Sedan var det dags för en hejdå-kramar och God jul-önskningar. Snart är 1/10 terminer färdiga! WIHO!



 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback