En ledig onsdag med Gävle-häng

2012-12-12 19:06:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Först och främst vill jag uppmana alla att kika på Musikhjälpen, eller kanske till och med engagera sig?
Jag har lyssnat hela dagen idag, hela dagen igår, ja till och med i natt. Älskar hela grejen.

LÄNK LÄNK LÄNK
http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3946

Jag började dagen i soffan, med julkalendern på datorn. Åt mysfrukost innan jag pluggade en liten stund. Efter lunch kom Victor, och vi pratade om sådana saker som forna gävlebor pratar om mest: bockar, Brynäs, Läkerol... osv osv. Eller inte. Vi pratade några timmar över ett par lussebullar och jag fick äntligen visa honom min lägenhet. Skönt häng på en ledig dag.         
 



 
 
 
Sedan gjorde jag middag samtidigt, som jag pratade med Emil i telefonen och blev avundsjuk på hans stundande glöggmys. Åh. Har förresten hört på nyheterna att det råder någon form av tågkaos mellan Stockholm-Göteborg i hopp om att rädda jultrafiken, jag hoppas av hela mitt hjärta att de lyckas. Snälla, rara, söta tåg, jag vill komma hem till jul.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback