T O R S D A G

2012-12-06 20:08:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «



Jag började dagen med finfrukost framför nyhetsmorgon, eftersom jag gick i skolan på eftermiddagen idag.
Hittade Proviva Mango till superpris igår, så det morgonlyxade jag med! Göteborg har varit soligt idag, men också väldigt kallt. -15°c visade termometern på telefonen när jag gick från spårvagnen nyss.
 
På eftermiddagen hängde jag några timmar i labbsalen innan jag gjorde ett besök som patient på studentkliniken, jag ställer nämligen upp som försöksperson till ett examensarbete. Sedan var det äntligen dags för Elin och mig att prova Afro på gymmet, aaaaah! Riktigt härligt blev betyget från vår sida :) Nu är jag precis hemkommen från gymmet och står och handtvättar lite underkläder, i hopp om att jag skall slippa bikiniunderdel i morgon.... :)

I morgon skall min telefon till doktorn. Helt plötsligt blev batteriet superdåligt och jag misstänker att det kanske är influensan som har drabbat min lilla vän?? :( Jag var inte supersugen att skicka iväg den, eftersom jag då skulle bli telefonlös, men jag har hittat en annan lösning! Halebop/Apple har tydligen service i de större städerna i landet, och lovar att fixa allt på fyra timmar. Fint!

från halebops hemsida:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback