Hejsan

2012-12-01 22:29:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


 

Här sitter jag, helt röd efter en alltför varm dusch, i mysplagget nummer ett och tittar på Sex and the city.
Idag när jag vaknade mådde jag plötsligt väldigt mycket bättre, jag var vaken trött eller hade ont i halsen.
För att fira detta (..och för att jag blev ganska jättemotiverad av en viss pojke) så har jag bokat in mig på en del pass i veckan, med start i morgon! Jag ser verkligen fram emot att styra fötterna mot Fysiken, eftersom jag inte har varit där på hela veckan :(
Det blir medelpass, några vändor på löpbandet, skivstångspass och.... afro power dance. Jag och Elin ville prova på någonting nytt, så jag är lite spänd inför torsdagens besök på Fysiken :D

Eftersom jag vet att du Beatrice har varit på det här passet en hel massa gånger i Gävle, kan inte du skriva några rader om hur det var, så att jag vet vad jag har att vänta??!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Afrodans är en av de roligaste träningsformer jag testat!!
På passet jag gick fick man gärna vara barfota för att få bättre grepp och känsla,sen är det ett antal rörelser som repeteras. När man väl kan rörelserna och struntar i hur tokrolig man ser ut så rinner svetten på heeela kroppen. Jag hade aldrig trott att det skulle vara så svettigt med afrodans!
Du kommer att ha jätteroligt,det är jag övertygad om :)

Svar: JA! JA! JA! Precis vad jag ville höra! Hoppas bara att det funkar med brutal träningvärk, för jag kom just hem från ett tungt skivstångspass :) :)
Carin Östlund

2012-12-05 @ 08:24:10
URL: http://englandpamittsatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback