JULGASQUE

2012-12-16 16:34:04 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår. Igår var bäst.

Vi satte oss till bords klockan halv sju och smaskade på årets första julbord. Kallskuren förrätt, klassisk jultallrik till varmrätt och ris à la Malta till efterrätt. I finklänning och finskor fortsatte sedan kvällen nere på bottenvåningen med långdans kring julgranen till dragspelsmusik. Sedan avslutades sittningen och eftersläppet bjöd upp till en fantastiskt fin festkväll som slutade några timmar efter midnatt. Igår. Igår var bäst.

                    
                    
                     
                   
                   
                   

                       

                   

                   

                  

                Avslutar med en bild på mina skor jag hade igår. Mina fina, fina skor.
Till dem bar jag en svart, enkel  sammetsklänning
.

               




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback