Musikhjälpen

2012-12-11 14:57:11 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jag var så väldigt trött när jag vaknade i morse, och blev inte riktigt vaken förrän jag slog tinningen i mitt skåp i klinikomklädningsrummet. Ni vet, så där hårt att det nästan svartnar för ögonen, och man blir så arg för att man är så klantig? Var bara i skolan i dryga timmen, sen tog jag och Susanna bussen till Fysiken för att springa.

Nästan hela dagen har jag haft Musikhjälpen i öronen, och ibland framför ögonen också. Det är så himla fint att kunna titta på TV när man springer, det går lättare då. Ännu lättare går det när Susanna springer bredvid, för då blir man så taggad.

I morgon är jag ledig, tjoho!



Ber om ursäkt för denna superskakiga bild,
men det är inte superlätt att knäppa kort när man inte står stilla, OK?





Fortsatte såklart att lyssna när jag åkte hem :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback