Chalmers kammarkör

2012-11-05 22:50:07 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Kan väl börja med att varna för ett litet blogguppehåll som kommer att äga rum ungefär tio dagar framåt. Vem vet, det kanske kommer något inlägg under denna tid, men är det tentatider så är det.

Igår var jag, Josefin, Linnéa och Nikolaj på Chalmers kammarkörs konsert i kyrkan, det var väldigt fint och jag sände några tankar till nära och kära som inte längre promenerar på vår jord, precis som man skall göra i dessa tider. Maja sjöng så fint och jag ser fram emot att se julkonserten senare i år.






Min lillebror skickade en present på posten, en liten mini cooper. Äntligen har jag en egen bil!






När man öppnar dörren till min lägenhet möts man av en djävul, det är ju lite festligt.
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Är lika dålig på att läsa som du är på att uppdatera i tentatider, men nu så. Söt du är!

Svar: Visst är det så, men nu är vi tillbaka iaf! Du läser, och jag skriver :)
Carin Östlund

2012-11-18 @ 12:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback