Kanske mitt livs knasigaste dag

2012-11-26 22:36:47 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jag kom till Göteborg 05.50 i morse. Jag skriver i morse, men det känns som förra veckan.
Jag har varit hemma i helgen och som ni märker så har jag inte skrivit något här inne under den tiden. Fast det har jag faktiskt, utan att publicera dock. Jag har en lång text som är under bearbetning som handlar om mitt val av utbildning och hur min relation till skolan har varit under hela min uppväxt. Som ett svar på en av dina frågor, Joel!

Som jag sa kom jag fram tidigt i morse efter att ha spenderat hela min söndagskväll och natt på en buss. Väl framme i Göteborg tog jag vagnen hem och åt mat och tittade på tv innan det var dags att åka till skolan, eftersom mina föreläsningar började klockan 09. Det var en trött student som satt och lyssnade idag. Utomordentligt supertrött. Jag sov förmodligen mer än vad jag tror i natt, men så värst sammanhängande sömn blev det nog inte.

När jag kom hem efter dagens slut var klockan 15 och jag klädde av mig och la mig i sängen. och sov. och sov. och sov. Jag vaknade för några timmar sedan, åt lite soppa och försökte bota min hals. Det är en ruggig förkylning som försöker bryta ut. Jag ignorerar den, men hopp om att den snart ger upp. När jag vaknade upp visste jag inte om jag var i Hedesunda eller Göteborg, vilken dag det var eller hur mycket klockan hade slagit. Ytterst förvirrande.
 
Jag kommer att skriva lite mer om helgen sen, visa lite bilder, men inte nu. Nu är det istället återigen dags att hoppa ner under täcket. Försöka andas genom en täppt näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback