Morgonstund

2012-11-01 11:23:00
» Kommentarer(0) «


Jag somnade inte förrän klockan tre i natt, för när jag börjar prata med Emil så kan jag inte sluta. Många fina Skype-timmar senare somnade jag iaf. Nu sitter jag här med håret lite hur som helst, en disk som är diskad och en mage som inte längre kurrar efter mat. Igår (suuuupersnabb leverans) kom min halloweenutklädnad på posten och nu på morgonen har jag reglerat maskens passform med hjälp av en häftapparat, mitt huvud var lite för litet, men nu är det kirrat! Ser med skräckblandad förtjusning fram emot morgondagens (förmodligen vidriga) sittning!

Om några timmar är det dags för ännu ett skivstångspass :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback