myshumör

2012-11-22 19:32:35 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag är jag på myshumör och har krupit upp i soffan med en kopp te, en mysig hösttröja och en filt. Kanske är detta det bästa jag vet. Jag knallade ner på stan idag och köpte baugetteröra till mina nybakade bröd jag köpte igår, och en bok. Inte vilken bok som helst, utan en bok som alla utom jag har läst. Jag föll väl för grupptrycket helt enkelt och längtar efter att få öppna pärmen för första gången, efter allt bra jag har hört om den.

Jag skall på äventyr i morgon efter skolan och då blir boken och goda mackor ett fint sällskap.
 

Jag har även tryckt på "beställ" på lyko.se. Jag har haft en order där i över två veckor utan att ha tryckt på beställ. Jag behövde fundera lite, men nu har jag funderat färdigt.
 



Jag tycker för övrigt att det är ett himla fint format på boken, större än vanligt.
 

Nu är jag redo för ett låååååångt äventyr. Har laddat upp med bok, filmer och smaskigheter.



Innan jag åkte till skolan åt jag kycklingpaj, muuummma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback