Onsdag

2012-11-21 21:00:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Här sitter jag med nypolerade tänder, jag blir bländad varje gång jag tittar mig i spegeln :)
Idag hade jag klinikundervisning på förmiddagen, och fick för första gången använda roterande instrument i någons mun. Det känns så himla fint att jag redan nu, termin 1, har haft ganska mycket undervisning på kliniken. Det var ingenting som jag hade förväntat mig direkt. Resten av veckan skall jag spendera i vitrocken, då laboration står på schemat!
 
 
Jag visste väl att ni ville se hur mitt skåp i omklädningsrummet ser ut, som jag för övrigt glömde låsa idag. Tur att Josefin, som har skåpet bredvid, kom dit några timmar senare :)
 
...När det var färdigpolerat satte jag mig ner med ett par stycken och gjorde klart en gruppuppgift som skall lämnas in på lördag, innan jag tog bussen till Adam och renskev uppgiften och mejlade iväg den. Sen hängde jag där resten av dagen, och nu har jag precis kommit hem till Kviberg.
 
 
Satt Adam i jobb när jag var färdig, han fick agera korrekturläsare och förstod lagom mycket om salivkörtlar.
Observera gärna min prickiga strumpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback