underbara

2012-11-17 19:02:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


underbara lördag.
 
Igår kväll kom jag hem ganska sent, jag åt tillsammans med några vänner i Mölndal, sen åkte vi till Mikis.
När jag la mig i sängen på kvällen sa jag till mig själv: i natt skall du få sova precis så länge som du vill. HA!
Jag vaknade klockan åtta. I protest låg jag kvar i sängen, skypade med mor, tittade på en film och skypade sedan med en fin kompis. Om en vecka är jag Gävle/Hedesunda och kramas. Och pussas med min hund.

Lite bilder från Mikis lägenhet igår. Jag tycker om hans bokhylla, hans gemlampa, men mest av allt hans fiskaffisch. Mest för att den får mig att tänka på min pappa.
 




Filmen jag såg idag, helt okej. En sån där typisk tjejfilm som jag gillar.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback