varning för snusk, kompisar!

2012-11-22 19:06:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Här sitter jag med en Willyspåse på huvudet, färgar håret och har bytt färg (annars samma sju färgningar i rad) med hopp om mindre röda pigment. Får se resultatet om fem minuter :)

Idag på eftermiddagen har jag labbat för första gången på universitetet, och eftersom hela veckan har handlat om saliv och salivkörtlar var det även temat för dagens och morgondagens laboration.
 












japp, det är precis vad ni tror att det är.





 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Nu blev uskan väldigt nyfiken på hur en supp passar in i labben?!

Svar: menar du silvergrejen som det står orion på? Inte för att jag vet vad en supp är, men det du ser på bilden är en liten förpackning med paraffin (om jag minns rätt) vi använde det för att tugga på för att framkallat stimulerat saliv (ja, vi öppnade alltså förpackningen innan användning, haha)
Carin Östlund

2012-11-22 @ 20:36:02
URL: http://englandpamittsatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback