Vink vink!

2012-11-16 15:17:00 Allmänt
» Kommentarer(4) «


Live från soffan med täcke och en massa kuddar. Det är över. I alla fall för ett par dagar. Jag drar djupa andetag, lyssnar på regnsmatter och flyger sedan bort till drömmarnas värld. Äntligen.
Jag skulle kunna skriva om alla känslor jag känner inför stora skrivningar, tentor och dyligt, men sådant vill jag faktiskt inte skriva om så att hela världen kan läsa.
 
Som ni alla har förstått så har jag nu skrivit min tenta och nu skall jag göra det jag har saknat allra mest under dessa dagar: sova, träna och skriva blogginlägg. Sakta men säkert kommer det komma upp bilder, texter, tankar och funderingar.
 
Jag säger som min vän Josefin sa idag: jag saknar att göra meningslösa saker.
Så det skall jag också göra, hela helgen faktiskt.
Jag tycker det är roligt att så pass många personer kikar in här varje dag, utan att jag har skrivit en endaste rad. Kan ni inte presentera er i mitt kommentarsfält? Jag funderar så ofta vilka som kan tänkta sig läsa det jag skriver. Så snälla, säg hej! För ni är ju inte världsbäst på att lämna kommentarer precis.


Kommentarer
Postat av: Beatrice

En trogen läsare är en vän från hemtrakten!

Svar: Åh vännen, kanske min allra trognaste läsare <3?
Carin Östlund

2012-11-16 @ 16:33:32
URL: http://englandpamittsatt.blogg.se
Postat av: Anonym

Hejhej! Hälsningar Lena

Svar: Men hej! Kul att du har kikat in!
Carin Östlund

2012-11-17 @ 08:38:33
Postat av: Mamma

Älskar Dig min goa Kaka!! Puss, puss från mamma!!

Svar: love u
Carin Östlund

2012-11-17 @ 23:14:21
Postat av: Pappa också

Lagar Chili con Carne medans mamma stryker.
Alskar Dig!

Svar: Love u
Carin Östlund

2012-11-18 @ 11:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback