Att cykla i regn

2012-10-18 18:33:42 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Alltså herregud. Jag är så himla blöt nu.
Om någon skulle få för sig att vrida ur min jacka så skulle det räcka till en hel simbassäng, en sån där lång bassäng man har på OS. (Den hänger i badrummet om någon skulle få för sig att prova om mitt påstående är sant)
 
Efter en hel massa timmar på biomedicinska biblioteket blev jag plötsligt i ett akut behov av mat och var tvungen att avbryta studierna för att bege mig hemåt. En flådig middag senare bestämde jag mig för att ta en premiärtur med min cykel, jag hade liksom glömt bort att jag ägde den. Trots att regnet öste ner cyklade jag i racerfart till ICA Utby och handlade lite småsaker som jag behöver till i morgon, jag skall nämligen få fredagsfika-besök. Det slutade faktiskt regna tillslut, under de få minuter som jag var inne i affären. HA-HA-HA
 
Sedan kom jag äntligen hem, och var ungefär så blöt som man blir när man cyklar i spöregn och bilstänk.
 
Nu skall jag fortsätta med cellbiologin, skall bara byta strumpor först.
 

Mitt i allt plugg bestämde jag mig för att plocka ur några örhängen, och aldrig sätta i dem mer. Tog ur två i somras, och nu tre till. Nu har jag ett i varje öra, sist jag hade det var jag typ åtta år.

Skåda min flådiga middag! Blodpudding med smörstekta champinjoner, broccoli och lingonsylt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback