De sista dagarna hemma

2012-10-17 23:14:51 Allmänt
» Kommentarer(1) «


För det första: Kul att så många har kikat in, trots att jag inte har skrivit.
I detta nu är jag åter i Göteborg sedan några dagar, efter en fin vecka hemma. Tillbakaresan gick betydligt bättre och denna gång kom jag fram tio minuter tidigare än beräknat, ser det som någon form av kompensation.
 
Här kommer lite bilder från de sista dagarna hemma:




Klev in på ICA för första gången sedan augusti och höll på att skrämmas ihjäl, av en ren.



Pappa åkte och fiskade och kom hem med regnbåge



Mitt under allt pluggande kom jag fram till att jag var tvungen att skaffa lite lördagsgodis.
(Anledningen till ren-incidenten, ja)




Åt sniglar.



Spelade alfapet med mor och far



På söndagen bestämde vi oss för att gå på bio, och se Ice age 4



Kollade såklart på världsrekordet!



Favoritpodcasten





Hade pluggsällskap



Bubbelbadade

... och åkte sedan tillbaka till Göteborg igen.
Åkte 04.55 från Gävle och kom fram direkt till föreläsningen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Haha ja du på Ica Hedesunda händer det grejer...

2012-10-18 @ 07:49:32
URL: http://englandpamittsatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback