En lång onsdag

2012-10-03 21:23:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «



Åh, att allt detta har hänt denna lilla onsdag är helt galet. En lång dag med andra ord.
Dagen började med frukost, sen tog vi oss en liten promenad. En ny väg denna gång, en fin och väldigt höstig sväng i Kvibergs närområde. Efter våffellunchen tog vi en sväng på stan, jag hittade så fina saker! Ett pannband, en ny mascara, en pajform, en bricka och en ny bodybutter. I morgon väntar en lungundersökning på Akademihälsan.








Så höstigt och fint med alla löven på marken. Hela världen färgas gul för att sedan bli rödaste röd.



Våffeljärnspremiär! Gott blev det (särskilt med hallonsylt och glass)







Favoritljusen som man bara tittar på! Jag har ju ett här hemma som jag fått av mamma. Underbart.



Min fina pajform som jag hittade på Lagerhaus





Gudomligt god tacopaj (http://studentkrubb.se/frasigkottfarspaj/)







Min söta lilla bricka som också den kommer från Lagerhaus



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback