En sista minuten-biljett

2012-10-07 20:43:48 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Jag gick upp olagligt tidigt i morse, klockan sju hade jag tvättid. Jag har bestämt mig för att lämna Göteborg för en vecka och då känns det rätt bra att ha kläder på kroppen. När jag vaknade till liv några timmar senare stekte jag svampskörden från fredagens lilla utflykt, sedan satte jag mig med plugg. Jag har precis insett hur många 100 slides egentligen är. Och hur många timmar det faktiskt tar att gå igenom dem. Men nu är jag färdig, precis så att jag hann se premiären av världens bästa Solsidan.






 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Välkommen hem!

2012-10-08 @ 07:37:16
URL: http://englandpamittsatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback