En dålig start

2012-10-19 13:39:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag började jag dagen med att svära. Högt skrek jag alla fula ord jag någosin kunde komma på.
Jag försov mig. Jag vakande tre timmar efter att jag egentligen skulle ha gått upp. Jag hade planerat att ha en mysmorgon med långfrukost och dusch. Det blev inte direkt så.

Övervägde alternativen och kom fram till att jag inte skulle tjäna någonting på att rusa upp, med håret på ända och springa till spårvagnen. Hela min dag skulle bli förstörd då. Istället bestämde jag mig för att gå upp och duscha, och missa första timmen av föreläsningen. Så här i efterhand var det ett bra beslut, med hjälp av fina Josefin som bidrar med lite anteckningar.
 
Jag har hört att det är ganska normalt att försova sig, men frågan är om det är normalt att stänga av sex stycken alarm, i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback