Fredagsfest

2012-10-27 08:48:36 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Denna fredag har på alla sätt och vis varit en väldigt fin dag. Jag hade skola på morgonen, sen pluggade vi lite och åt lunch innan jag gick hem och sov lite middag. När jag vaknade kokade jag blomkålssoppa som blev riktigt bra! Sedan tog jag vagnen och mötte upp Susanna och Elin, vi har köpt träningskort på Fysiken! Redan nu på förmiddagen är det dags för mitt premiärpass :)

Kvällen spenderades hemma hos Oscar, där vi myste, drack te och bakade kärleksmums. Dagen till ära tog jag äntligen fram min kamera som har legat och skräpat i garderoben, en rejäl omställning från iphone-kameran och den betedde sig inte riktigt som jag ville.


Bra väder bjöd Göteborg på också, solen kikade lite blygt fram.


Hängde lite i loftgången, det var soligt och varmt och kändes som vår.


Blomkålssoppa under produktion

Tagga! tagga! tagga!

Här kommer de, kamerabilderna






Sen blev det grimas-tävling:







Underbara, nybakade kakor!



När jag kom hem till Kviberg tyckte jag att huset mitt var så fint upplyst, inte sant? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback