Fredagsmys i svampskogen

2012-10-05 18:00:31 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Efter ett kort besök i skolan (känns som igår?) begav vi oss ut i svampskogen eftersom vädret äntligen var på vår sida. Efter lite traskande bland stock och sten (och lera) hade vi hittat några svampar och vi satte oss ner för att grilla korv och marshmallows, och mumsa på mina varm choklad-cupcakes. Fina dag, med fina vänner! En av de finaste sakerna med denna dag var ändå lilla Hyland, jag har botat min hundabstinens!
 
Här kommer lite bilder från eftermiddagen:















































Nu skall jag hoppa in i duschen och byta om, ikväll skall Oskar spela på en pub och vi tänkte gå och lyssna, vi måste ju se till att han sköter sig! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback