Klinik och levande döda

2012-10-31 13:59:05 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Förmiddagen har spenderats på vuxenkliniken och jag har gjort en infärgning för att se plackstatus på en "patient", patienten för dagen var Hedvig. När man sköljde ur munnen efteråt såg det ut som att man spottade T-röd, en mycket speciell känsla.

Jag tycker verkligen om att vara på kliniken, ha munskydd över munnen och tandläkarkläder på kroppen. Det finns inget yrke som jag hellre skulle välja (förutom att köra hemglassbilen). Det är en speciell lukt inne på kliniken, en blandning mellan ytdesinfektion och någonting annat.

På tal om någonting helt annat så har jag hittat en grym app som jag vet att min fina vän Vivianne använde förra Halloween. Resultatet finns en bit ner :) :) :)





För ett par dagar sedan fick jag ett paket på posten från min mor <3



Dagens outfit i en konstig vinkel



Hedvig var glad över sin färgning, hon hade alltid önskat att ha rosa tänder.


HÄR KOMMER APP-BILDERNA

Känsliga tittare varnas inte, för om jag vågar titta så vågar nog alla.



Ja, det här är alltså jag igår morse.



.. och det här är Johan, monstertandläkaren.



.. jag igen!



... och Nikolaj, originalbilden finns en bit ner.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback