Klinikpremiär!

2012-10-17 23:57:38 Allmänt
» Kommentarer(0) «


TRUMVIRVEL! I detta nu skriver jag direkt från sängen, någonting som jag inte har haft möjlighet till innan.  Är fortfarande helt lycklig över att inte vara bunden till skrivbordet för att få internet (fick aldrig routern att fungera när jag flyttade in.) Hur är då detta möjligt? Emil har fixat! Han gick in i min dator och trixade lite. Han kan han. Bara det att han styrde min dator, drygt 50 mil bort, är för mig helt obegripligt.  Men glad är jag, åh! :)

 

Under 2,5 Skype-timmar med Emil hann jag få trådlöst internet, packa upp all packning och äta kvällsmat


 Från en sak, till någonting helt annat: Idag har jag haft min första lektion på studentkliniken, någonting som också gör mig lycklig. I par turades vi om att identifiera strukturer på varandra, någonting som var lite knepigt.
För första gången har jag hållit i instrumenten, instrumenten som om några år kommer vara min vardag.
Det är nu det börjar.
 
 

  
  
 
 

 
 
 
 


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback