Mitt första besök från Hedesunda

2012-10-03 10:11:28 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Beatrice kom igår! Efter mina föreläsningar gick jag hem och pluggade, tills hennes tåg rullade in på stationen. Jag åkte för att möta hemme och sedan tog vi vagnen till Kviberg. Jag bjöd på min broccolisoppa och baugetter, på kvällskvisten myste vi framför tvn med lösgodis och sedan tog vi en promenad i området. Nu har vi varit vakna en stund, ätit frukost framför TVn och efter en våffellunch skall vi åka in till stan och kika i affärer. Så himla fint att ha mitt första besök från Hedesunda, det ligger inte så långt bort trots allt :)

Jag har även gjort frostingen till mina cupcakes nu på morgonen, HAHAHAHAAAA!
Fulaste jag någonsin har sett, typ. Men ätbara tror jag bestämt.
 




Kommentarer
Postat av: josefin

vilken härlig frukost ni såg ut att ha, avuuundsjuuuk!

Svar: En dag skall jag bjuda dig på en likadan!
Carin Östlund

2012-10-03 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback