När jag helt enkelt gör annat

2012-10-23 18:47:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Här på bloggen har det varit tyst, kanske för tyst.
Anledningen till detta är att jag helt enkelt inte har haft någonting att skriva om, eller snarare att jag har haft fullt upp med annat. Jag pluggar mest hela tiden, denna lediga dag har spenderats på biblioteket med några andra tappra själar. Likaså morgondagen, och dagen efter det.
 
Jag har en supermiddag i ugnen just nu, klyftpotatisen blev precis färdig och snart är det dags för kycklingen att komma ut. Tycker att jag är värd det efter dagen. Sitter här med en "jag klarar allt"-känsla eftersom jag just själv lyckats sätta lösenord på mitt nätverk, det har krånglat i veckan. Har svurit som attans, det där är ju saker som bara skall fungera! Jag har liksom inte tid att göra saker som jag egentligen inte klarar av.

Gårdagen var inte den bästa av alla dagar. Ett tandläkarbesök resulterade i en bedövning som satt i hur länge som helst, vilket resulterade att jag inte kunde äta (vilket resulterade i dåligt humör..). Men nu är munnen helt perfekt igen! Premiär för mig att få bedövning, känns ju häftigt att det snart är dags för mig att hålla i sprutan.
Tandläkaren som behandlade mig var en ung tjej, vilket gjorde mig otroligt motiverad.

På tal om någonting helt annat så har jag hittat en grym plugg-spellista på spotify. Där hittade jag den här låten, som jag inte kan sluta att lyssna på.





Under tiden jag skrev inlägget så hann maten bli klar, tadaa!




Så här hittar ni mig nu för tiden, pluggtimme efter pluggtimme.


 


I söndags tittade jag på Solsidan och åt favoriten: Mjölk och popcorn!



När jag inte kunde äta igår så lagade jag mat istället. Ost- och skinkpiroger!



Provsmakade när bedövningen hade släppt!


Denna bild får sammanfatta dagen, det är mycket fint att plugga tillsammans med andra, allt går så mycket bättre då.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Du är flitig du!

2012-10-24 @ 09:29:51
URL: http://englandpamittsatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback