tankar om rutiner

2012-10-27 22:31:46 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jag känner i kroppen att jag kommer att ha träningsvärk i morgon, och det känns så fantastiskt bra.
Jag börjar mer och mer hitta vardagen här i Göteborg, hitta mina egna rutiner. Träningen har varit någonting som har kommit i andra hand sedan jag flyttade hit, men nu har jag bestämt mig för att ta tag i saken. Det har inte riktigt funkat att hitta rundor här omkring, och jag känner fortfarande att jag inte riktigt hittar så bra. När kylan dessutom har kommit kändes det helt ok att flytta träningen inomhus.
 
Jag köpte som sagt träningskort i går, och vi hade vårat första grupp-pass idag på förmiddagen, ett pass som hette Krafttag, ett styrkepass med skivstång. Med fint sällskap och bra musik blev passet precis som jag hade förväntat mig, jobbigt - men också otroligt roligt och peppande! Planen är att få in flera grupppass i veckan. Jag tror inte att jag förlorar någonting på det, det kommer snarare ge mig mer energi, framförallt till pluggandet. Endorfin är ju gött.
 
Fysiken är verkligen en stor träningsanläggning och jag blev förvånad över det enorma utbudet på aktiviteter. Det var inte bara utbudet som var stort, anläggningen i sig var enorm, 5 000 kvadratmeter (!!) Jag kommer nog behöva karta och kompass.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback