Brännboll och bullkalas

2012-09-07 10:13:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår städade jag lite i lägenheten innan det var dags att möta upp odontologerna vid Linnéplatsen och ta en promenad i Slottsskogen, kika på sälar och pingviner och tagga brännboll. Flera från Sahlgrenska akademin mötte upp och det var tanken att det skulle bli brännbollsturnering. Regnrusk och lite väl få deltagare gjorde dock att turneringen i själva verket bara blev en enda match.
                                                                                                 
   



 
För att värma frusna näsor och tår åkte vi sedan hem till mig och hade bullfika, jag och fyra stycken andra.
En väldigt, väldigt mysig kväll med mina fina vänner. Bullar, kakor, kaffe, te, farmors hallonsaft och Robinson-final. Jag var så lycklig när jag somnade i går och jag är så glad att jag har valt att flytta hit. Jag trivs så himla, himla bra!

       




   









 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback