En regnfri dag?

2012-09-29 16:52:49 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Sedan jag sist skrev har jag hunnit med en hel del. Den planerade långpromenaden blev en aning försenad eftersom jag kom på att jag behövde köpa ett till täcke och ett lakan till nästa vecka. Efter en tur till Hemtex var jag tillbaka i lägenheten, och bestämde mig för att bege mig ut i det fina vädret. En tur runt hela Utby känns i benen och nu skall jag äta och duscha, för ikväll blir det bio!

Utforskade nya områden idag, kartfunktionen i iphonen är verkligen guld!
När jag kom hem mätte jag sträckan på Eniro.




 


 

Jag visste väl att dagen inte skulle bli regnfri, plötsligt öppnade sig himlen, spöregn för en stund.

  

 
Det byggs nya lägenhetshus i Kviberg, så himla fina!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback