ODONTOBLASTGASQUE

2012-09-16 21:13:47 Allmänt
» Kommentarer(0) «


På grund av min stundande tenta är det lite dött på bloggen, vilket det kommer att vara den kommande veckan också. Nu tänkte jag bara kika in och visa lite bilder från gasquen, och från min helg.
 
Jag tänker fatta mig kort, och fylla inlägget med bilder till bristningsgränsen istället. 800 foton senare är nollningen nämligen slut och denna odontoblastgasque var den stora finalen. En maskerad med temat Under Ytan

Kvällen utspelade sig på Titanic, resten får ni se på bilderna. Jag var hur som helst utklädd till Poseidon, en idé från Adam som blev verklighet.

Nu blir det bildfest! :) se och njut, simma lugnt!

  
 

Färgade Josefins hår rött, vilket förvandlade henne till en pulpa.

  
Fina Susanna, som för kvällen var fisk, blev utsedd till årets kvinnliga nolla :D

  
Fångade en servitör på treudden!

                               
                             



                               
                           
                               
                           
                           

Gjorde en paus från maskeraden för att dra ut på jakt med min treudd, jag hade fiskelycka:
JAG FICK EN ÅL PÅ KROKEN!








                                
                                
 
Simmar-Johan var kvällens bordskavaljer

  
Poseidon bar kvällen till ära helskägg

               
              



                             

                             


       
                            
                                           Årets manliga nolla!





  

Sen hördes plötsligt en varningssignal, och personalen på Titanic stormade ut
i flytvästar och delade ut flytvästar till första klass. Vi hade krockat med ett isberg... typiskt.

















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback