Onsdag

2012-09-06 10:19:29 Göteborgs Universitet
» Kommentarer(0) «


Gårdagens föreläsningar skiljde sig markant från föregående eftersom dessa till bredden var fyllda med latinsk grammatik och terminologi. Kändes som om man var tillbaka på gymnasiet och alla tyskalektioner.
Till en början kändes allt lite jobbigt, men efter en stund förstod jag mer och mer och det hela blev inte så outhärdligt som det till en början kändes. Efter föreläsningarna stannade vi kvar och pluggade tillsammans innan vi tog vagn och buss åt olika håll. Idag är jag ledig från skolan, men ikväll vankas brännbollsturnering!

Igår ställde jag mig och gjorde köttfärssås och fyllde på mitt matlådelager.




Min hals vill verkligen inte ge med sig och jag dricker kopp efter kopp med te. Denna fina har jag fått av min lillebror.



Jag har hämtat ut min namnbricka som jag behöver under minipraktiken om två veckor. Jag blir så stolt varje gång jag tittar på den. Känns så kul, och stort. Jag kan ju faktiskt presentera mig som tandläkarstudent, trots att jag bara pluggat i knappt två veckor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback