Pluggtisdag

2012-09-06 09:55:00 Göteborgs Universitet
» Kommentarer(0) «


Eftersom jag fortfarande inte känner mig kry på en fläck hoppade jag både tisdagens och onsdagens nollningsaktiviteter. Efter dagens föreläsningar tog jag vagnen till stan och handlade lite mat och en ny kostym till min Iphone. När jag kom hem sov jag först en stund innan jag satte mig för att renskriva föreläsningsanteckningar och plugga inför kommade tentamen. Jag har också insett att jag nu har bott i Göteborg i 2 veckor :)







Mer kurslitteratur har jag köpt också. Detta var en riktig bjässe som jag även den köpte av Roxana. En riktigt tung bok alltså. På engelska. Nu fattas det bara en bok inför kommade kurs.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback