Torsdag

2012-09-27 19:28:22 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Torsdag idag, om någon inte redan visste det. Jag började dagen med äggröra (jag har ääägg hemma!) fil, och frukt. Sen styrde jag mot Medicinareberget och stammisstället, biblioteket. Där satt vi i ett par timmar innan det var dags för Munhålans studentförenings medlemsmöte. När jag kom hem blev jag plötsligt väldigt trött, och jag somnade visst. När jag vaknade åt jag min sista portion Flygande Jakob, och en helt perfekt avokado. Det gjorde mig på bättre humör. Håller alla tummar att jag inte håller på att bli sjuk igen, det hinner jag inte med.

Jag längtar efter tisdag så att jag nästan spricker! Då får jag kompisbesök från Hedesunda, världens bästa Beatrice! Flera gånger förut har jag sagt att jag är så glad över att jag har gjort det här valet. Att flytta.
Jag har utvecklats som människa och hittat mig själv. Men trots att jag trivs så otroligt bra här har jag inte på något vis glömt det jag har valt att lämna. Min fina, fina familj och mina vänner finns kvar, och jag tänker på er varje dag! Att Beatrice kommer hit känns så bra, jag har så mycket som jag vill visa henne!
(Och alla andra såklart, efter dagens spontana tupplur kan jag garantera att min soffa går alldeles utmärkt att sova i!) KOM



Kolla in superfrukosten, mmmm.. mmm.. mmmm..





Sova sova sova :)


Kolla in superavokadon! MMMMMM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback