Elitgymnaster, Åland och en grottmänniska

2013-04-17 21:17:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Det blir ganska mycket pluggrelaterat snack nu. Men det är ju faktiskt inte så konstigt.
När jag gick i högstadiet och gymnasiet ville jag ha knäpptyst när jag pluggade, varenda ljud störde.
Detta ändrades tvärt när jag flyttade hemifrån, kanske är det just bristen på ljud som gör att jag nu helst har lite ljud runt mig när jag pluggar, helst prat. Nu kan jag sakna mina bröders röster, gitarrspel och tangentbordsknäppningar. Hundklor mot parkettgolvet.

Många postcasts har lyssnats på, skivor har spelats, men idag har jag faktiskt lyssnat på P4 Dokumentär hela dagen. Nu kan jag allt om följande:

-Att ha en pappa i fängelse
-En svensk kvinna som lever i en grotta 6 månader om året
- Hemundervisning på Åland
- MS
- Elitgymnaster
- Provrörsbefruktning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback