En dansande isbjörn, precis vid Poseidon

2013-04-20 19:45:38 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Efter att ha sett den ena soliga uppdatering efter den andra på diverse sociala medier tänker jag såklart inte vara sämre, här nedan finns lite soliga bilder från staden där jag bor. Finaste Göteborg.

Det tog emot lite att sitta inne på biblioteket idag, även fast det bara var för några timmar. När jag var färdig tog jag mig en en promenad, från Götaplatsen som ligger ett stenkast från biblioteket till Kungsportsplatsen, vara för att känna på våren lite. Jag mötte solglasögon, människor på filtar i parken och proppfulla uteserveringar. Och en dansande isbjörn, precis vid Poseidon. Jag tror att han svettades.

När jag kom hem till lägenheten igen var magen sugen på mat, och jag gjorde en röra med avokado, paprika, majs och gårdagens kyckling i tacobröd. Då blev magen glad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback