Hejsan

2013-04-13 14:26:30 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jag har funderat lite, skrattat lite åt det faktum att jag aldrig skriver här inne (läs: har andra viktigheter för mig) och bestämt mig för att rusta upp lite. Studentbilderna kommer inom en snar framtid att försvinna, presentationstexten kommer att bytas ut (den är redan skriven, hihihihihiii) och jag kommer att kika in lite oftare än de senaste månaderna. Jag vet att jag har lovat det här förr, men nu SKALL det faktiskt ske.

Lördag idag, festlig fredag igår. Så nu äter jag våfflor. Kvällen började typiskt obra eftersom jag och mina Converse-fötter stod och väntade i 25 minuter på vagnen. Under den tiden skulle det ha kommit typ... tre. Då ropade Västtrafik ut världens mest självklara sak i högtalarna -Stopp i spårvagnstrafiken. Hahaha. Verkligen?
Sen kom dagens hjälte i form av Jesper och berättade om en alternativ resväg som dessutom var kortare.
(Det faktum att jag har sämre lokalsinne än ett visst vattenlevande djur har ännu en gång blivit bekräftat.)

Gårdagen innefattade en svensk mästare i ordvitsar, finmiddag för tre guldpengar och så himla fint sällskap att man nästan blir tårögd. (Samma fina sällskap som jag eventuellt skall ha spelkväll med om några timmar).

I dessa bråda pluggtider längtar jag till följande:
-en eventuell Greklandresa (med samma goa gäng som ovan)
-när jag har skrivit en monstertenta som tar upp 98 procent av min vakna tankeverksamhet. 
(.. och även när jag sover, förra natten kuggade jag nämligen en mattetenta i drömmen, dvs mardröm)
Ps. Min mattekarriär är över, sedan 1 1/2 år. Saknar den inte.
-när jag skall läsa psykologi. Jag gillar psykologi.
- när våren och försommaren kommer till Göteborg på riktigt. 
-när jag får sommarlov och mestadels skall bo i Häsunda i tre månader.

- när jag skall dra ut min första tand. Eeeeehhhehee.

När det var påsk botade jag min Åre-ångest, genom att åka skidor.
Såhär såg det ut genom min iphone:









 


Huset vi bodde och firade påsk i finns på youtube:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback