Måndag

2013-04-15 19:58:26 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Redan ny vecka, en vecka som hittills har börjat helt fantastiskt!
Dagens första regnkyssta timmar tillbringades i skolan, och efter lunch tog jag och Susanna en sedan längre planerad tur tillsammans på stan. Att gå runt med min vinterjacka har blivit nästintill outhärdligt när våren så sakna smyger sig på och idag slog jag till på den vårjacka som jag sedan länge har gått och klämt på, på Zara.
Lite nytt smink fick också flytta in, och mitt favoritte.

.... och på tal om varma drycker så dricker jag sedan någon månad tillbaka kaffe, ett par koppar om dagen slinker faktiskt ner. Något som är tämligen underligt är dock sättet jag dricker på, liksom hetsigt.  Kan knappast vara bra för lillkroppen, varken kaffet eller hetsdrickandet.
När jag kom hem lastade jag in den nyköpta maten i kylskåpet och hoppade sedan i träningskläderna för att ge mig på ett svettigt konditionspass på gymmet. Har sedan drygt en månad övergivit Fysiken och tränar istället på ett gym som jag har fri tillgång till, 30 sekunder från min port.

Nu: plugg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Fin ny touch på bloggen! Har du köpt ny jacka? Svart med spännen och gula passpoaler? Härligt att du får möta våren redan nu! Hos lillebror har det kommit 2 cm SNÖ idag.

2013-04-26 @ 22:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback