Regn, regn, regn.

2013-04-29 17:43:17 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Idag är en sån där dag då man vill stanna under täcken hela dagen.
Idag är en sån dag då jag har hatat allt och alla, och särskilt regnet som envist smattrar på mina fönster.
Idag är en sån dag då huvudet har varit tyngre än tyngst och en taggtrådshals har hållit mig vaken stora delar av natten. Det är ju inte okej, det är ju inte okej på en endaste fläck. Men det går ändå..

..för idag var också en väldigt viktig dag, nämligen dagen för kursens sista muntliga examination.
Jag måste bli godkänd för att få skriva tenta på fredag, och det vill jag ju göra. Godkänd, det blev jag.


Kommentarer
Postat av: Skogsberg

Jag vet inte om jag har skrivit det åt dig förr, men jag har i vart fall tänkt det många gånger (och det är väl en bit på vägen åtminstone), men din blogg är så otroligt bra. Helt toppen, massor av bilder samt bra, rolig och kreativ text. Inte för att jag riktigt känner dig, men det är ändå roligt å läsa om din vardag! Fortsätt, du är grym!

Svar: Tack så jättemycket Hanna!
Carin Östlund

2013-05-15 @ 00:09:56
URL: http://fronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback