Spontanbio

2013-04-17 16:51:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I pluggtider är det extra viktigt att hitta på roligheter emellanåt, för att inte gå under helt enkelt .
Igår blev en sådan dag, eftersom vi efter några timmar i skolan, följt av några timmars plugg möttes upp för bio när klockan närmade sig halv tio på kvällen. Det skulle bli danskt och Mads Mikkelsen, Jagten hette filmen.

Jag skulle ljuga om jag skulle säga att den inte var en bra, för det var den. Men den var också väldigt, väldigt obehaglig. Obehaglig, utan att vara direkt läskig. Denna emotionella berg- och dalbana resulterade i att tårarna rann, nästan konstant, i en timme eller två. En väldigt, väldigt konstig känsla som jag tror måste upplevas för att kunna förstås. En film om när allt blir fel, åt helvete fel. En film om en felsägning som snart kommer att leda till liv eller död.




I morse tog jag lite sovmorgon, för att sedan vakna upp och göra världens bästa frukost.
På mina frukostmackor hittar man oftast färskost, spenat, skinka, paprika och purjolök.
Till det drack jag kaffe, åt ett ägg och lite avokado. Smaklökarna jublar!



Sedan pluggade jag ett tag, för att sedan göra veckans andra pass på gymmet. En timma medelintensiv kondition och lite armar. Nu har jag precis ätit och skall snart ta tag i plugget igen. En helt vanlig onsdag helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback