Torsdag

2013-04-18 22:09:57 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nu är jag tillbaka vid rodret efter att ha lånat ut bloggen till Linnéa för en liten renovering såhär på vårkanten, jag är väldigt glad över resultatet. Idag har regndropparna smattrat på fönstret stora delar av dagen, så något dåligt samvete över att sitta inne har jag inte haft.  Jag har istället plockat och fixat, diskat och pluggat. Vardag helt enkelt. I morgon är det äntligen dags att lämna bunkern för att avverka några timmar i skolan tillsammans med med mikroskopet.

När jag köpte tulpaner för ett tag sedan fick jag med lite blåbärsris... som verkar gå på anabola.
Idag upptäckte jag de söta knopparna och blev lycklig i varje centimeter. Lite tråkigt var ju dock att tulpanerna sa adjöss till livet och fick flytta in till soprummet, det kanske blev lite väl tomt i vasen.



En liten plugginblick:


Sen kände jag för att stänga böckerna och krypa upp i soffan för lite torsdagsmys istället.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback