Havskatter, tvättpoesi och karuseller

2013-08-26 18:49:14 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Mamma och pappa kom med lördagsfrukost och vi vandrade längs stadens gator, klappade fiskar i Feskekôrka, strosade i affärer och fikade.

 





 

 
 
På kvällen tvättade jag allt från kollot, den här fina sitter i min tvättstuga.
Läser den alltid. Typ fem gånger.

 
  
Fredagsmiddag och blåbärsfrukost


Sen blev det söndag och nästan sommar. Vi åkte till Liseberg för att dricka chokladkaffe och åka två karuseller, för att möblera om organen,bli plaskblöt och skratta.

 
 
 


Sen åkte mamma och pappa hem och jag åkte till Johan och det magiska utsiktsfönstret, som man kan sitta i.


Idag började skolan, och jag kom hem och lagade middag

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback