Kikärtsgryta

2013-08-17 15:33:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Hallihallå, det är Göteborg som anropar! Nu är jag åter i min lilla lägenhet och det senaste dygnet har jag ägnat åt att handla mat för en miljon, och packat upp typ en tusendel av allt som skall packas upp.
Mest av allt går jag runt och myser, och just nu väntar jag på att mina myskompisar skall sluta jobba för dagen och vara med mig istället :)

Följande bra saker har jag gjort idag.
1. Gått upp klockan nio och bakat scones, för att äta brunch med Maja klockan tio.
2. Lagt allt gott man kan tänka sig i en kastrull och kokat en gryta som nu samsas med scones, tarmar och annat tjafs i min mage.

Grytan var mer exakt denna kikärtsgryta och är jättebra eftersom den kostar under tio kronor per portion.
Även sagolikt god, som en liten parantes.

Har lånat ut min lägenhet under en period och jag tyckte visst att det var lite tomt på min tvbänk när jag kom tillbaka. (OBS! den är funnen nu)

                            


Jag har fått finaste ljusslingan av mamma, som jag satte upp vid min säng igår. På väggen skall det sitta ett sjökort, men det har inte riktigt kommit upp ännu.




 
 
 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback