Onsdag

2013-08-21 23:22:40 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Alltså filmen igår..... så   g e n i a l i s k !

Den här dagen började så himla dåligt, eftersom jag redan i natt kände av lite av en taggtrådshals. Världens mest meningslösa sak, taggtrådshalsar. Jag stannade i sängen och dömde en kanna te i rekordfart, och tittade på 2 steg från Håkan och en film som heter Half Nelson, med Ryan Gosling. Med den lilla bieffekten att alla organ liksom flöt runt, så mådde jag nästan helt bra när klockan var ungefär kväll.

Sen kom Johan som precis kommit till stan och bar ner min TV, jag bakade scones och vi tittade på idol och lite annat som tablån hade att erbjuda. Så himla dålig dag, som blev så himla bra!
I morgon åker vi iväg på nollningskollo med alla nya tandläkarnollor! Pepp pepp pepp!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback