Livstecken/Hipp hipp hurra!

2013-02-22 16:42:27 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Som när man drar handen över någonting som har stått riktigt länge, när ett moln av damm liksom plötsligt flyger upp, så känns det att skriva en rad här på bloggen igen. Varje dag är det flera stycken (förvånansvärt många) som kikar in här, hej där, vem ni än är.

Den senaste tiden har jag haft andra saker för mig. Jag har pluggat ganska mycket, hängt med mina fina vänner och jag tror bestämt att jag har glömt bort bloggen lite. Nu tänkte jag skriva lite, visa och berätta.
För en vecka sedan bakade jag bröd, hela lägenheten luktade nybakat när min familj (minus storebror) kom på besök. Min lillebror hade en tävling i Ulricehamn så familjen sov hos mig. Mamma stannade sedan kvar när resten åkte tillbaka uppåt och vi har haft väldigt fina dagar tillsammans. Och jag fick ett kalas och massa kärlek.

Jag tänkte börja med att visa bilder från en alldeles särskild dag, nämligen min födelsedag. Resten tar vi sen.

Jag kommer att bli bättre på att uppdatera er, jag kommer att fixa en ny design (studenten känns passerad nu) och visa bilder från veckorna som gått. Men inte nu.

Dagen började precis som mina tidigare nitton födelsedagar har gjort, men en frukostbricka på sängen.
Alla (underbara) presenter öppnade jag på helgen med familjen, men några paket fanns det allt där.




Jag pluggade anatomi på dagen, mamma bakade och bakade. Ett tårtkalas med smörgåstårta, gräddtårta och kärlek gjorde min tjugonde födelsedag till en av mina bästa.












Oscar, han lånade kameran han. De tre följande bilderna är hans mästerverk.













































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback