Åter när jag lämnat bubblan

2013-01-06 19:15:10 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jag befinner mig i en sån där tentabubbla igen, men det känns faktiskt helt okej.
Dagarna som gått sedan jag kom ner har spenderats på en biblioteksturné, tillsammans med Josefin.
Några timmar har vi pluggat på ett café också. Veckan som kommer är en tentavecka, men som föjs av en vecka ledighet. Vinterlov. Fin grej. Sedan är det bara en vecka kvar tills jag åker till Åre.

Nu har jag precis kommit innanför dörren, trött i både huvud och hjärta efter en väldigt lång dag.
Jag sitter och äter potatissoppa, till ljudet av kvarglömda nyårsraketer.


 

Jag drack min första latte igår, pötsligt kändes kaffesmaken inte lika vidrig längre. Märks att det är ett nytt år.
Eller var det kanske för att servitören gav mig ett hjärta som den smakade lite extra bra.

               
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback