Jag köpte ett får idag!

2013-01-20 18:14:35 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I morse vaknade jag och var på ett rysligt dåligt humör. Uruselt.
Den främsta anledningen till det var att jag somnade väldigt mycket senare en planerat på grund av väldigt hög musik. Det brukar aldrig höras in i min lägenhet, men igår var tydligen ett undantag. Fast samtidigt, det är ju bara lördag en gång i veckan.

Jag var på stan i några timmar idag. Eller ganska många timmar om jag skall vara ärlig.
Jag har planerat januari-shopping väldigt, väldigt länge. Idag var dagen då den skulle ske.
Det händer inte allt för ofta att jag handlar kläder till mig själv. Väldigt sällan faktiskt. Idag hittade jag ovanligt mycket i affärerna, bland annat en väst som jag var skeptisk till från början, men sedan förälskade mig i.








Kunde fylla hela soffan med fina, fina kläder när jag kom hem.
Köpte dessutom lite skolsaker, så nu är hela jag redo för min nya termin som börjar i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback